Een kleine impressie van het Ghanese leven - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Moniek Korsmit - WaarBenJij.nu Een kleine impressie van het Ghanese leven - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Moniek Korsmit - WaarBenJij.nu

Een kleine impressie van het Ghanese leven

Blijf op de hoogte en volg Moniek

10 Maart 2013 | Ghana, Kumasi

Tadaa......... FOTO's!!

Ik heb er zojuist wat foto's op kunnen zetten. Helaas heb ik een keuze moeten maken, ik had ze er het liefst allemaal op willen zette. Het internet op de laptop is namelijk erg langzaam en best duur. Je moet steeds tegoed kopen voor je dongel, ze hebben hier geen internet van Ziggo :)

Dit is wel een nieuw, heel klein verhaaltje, eigenlijk meer een toevoeging. Ik heb gisteravond namelijk nog een heeeeeeel interessant, redelijk gedetailleerd verhaal geplaatst met als titel: Net als in de film .....
Na het bewonderen van de foto's kun je dus op je gemak dit verhaaltje gaan lezen.

So, have a look and enjoy:

Veel liefs van Yaa, XOX

• 10 Maart 2013 - 17:19

Linda:

reactie op het bekijken van de foto's:

IK WIL OOOOOOOOOOKKKK.. ecth zo gaaf!!!

• 10 Maart 2013 - 19:40

Jeany :

Hoi Moniek, het ziet er alemaal geweldig uit!
    We blijven je volgen. Groetjes

• 10 Maart 2013 - 22:36

Nel Lokers:

Hoi Moniek,

De gebouwen zijn geen paleizen maar hopelijk wel een droog dak boven je hoofd, het terras ziet er goed uit. Het strand en de straten een hoop drukte. Er is ook nog groen te zien en een grote leguaan ( of is het wat anders) zou gelijk op de loop gaan. Een mooie impressie van de omgeving. Die emmer snapte ik niet zo goed is dat de douche of toilet??? Al met al je zal er aan moeten wennen de komende tijd veel succes en ik blijf je volgen
    Gr Nel

• 11 Maart 2013 - 10:19

Mirj@M Van Der Vaart:

Hoi hoi,
    Super leuk hoor die foto's: geweldig zo'n dongel !!! Heerlijk dat je ons laat meegenieten van jullie avontuur :-)
    Have FUN !!!!!
    liefs vanuit NL.
    Mi.

• 12 Maart 2013 - 11:08

Paul En Angelique, Siep,rijk,guus En Brechtje:

He Moniekse,

Onze ouwe trouwe oppas,
    wij missen je wel erg hoor al jaren als oppas !
    Maar ja dit is andere koek.
    Ghana is ECHT in vergelijking met Nieuw Zeeland!
    Kei mooie verslagen en fotoos, succes en wij blijven weer op de hoogte hoor!
    Groetjes dikke kussen van al de kids.

Happy family uit Holland-Klundert-Suijkerberch

• 12 Maart 2013 - 22:25

Corrie Leijten:

Leuke fotoos Moniek, je ma is helemaal blij dat ze naar je toe komt 6 Mei. Leuk hoor.